Ultimul studiu GfK România arată că aproape 30% dintre internauţii din România fac cumpărături online. Tinerii reprezintă segmentul cel mai interesat de această modalitate de a achiziţiona produse, iar în topul comenzilor se numără, aşa cum era de aşteptat, electronicele şi electrocasnicele. Iată şi rezultatele detaliate publicate de GfK.
Cine cumpără online
Persoane cu vârsta cuprinsă între 18 – 24 ani: 37%
25 – 34 ani: 31%
34 – 44 ani: 26%
Ce se cumpără din online
Electronice, electrocasnice, telefoane: 44%
Îmbrăcăminte şi accesorii vestimentare: 28%
Produse pentru îngrijire personală: 22%
Cele mai multe comenzi (80%) provin din Bucureşti. Modalitatea de plată cea mai des întâlnită este numerar cu plata ramburs (83%).
Studiul GfK a fost realizat pe un număr de 671 de persoane, este reprezentativ pentru utilizatorii de Internet din mediul urban şi are un grad de eroare +/- 3,7%. Datele ePayment, PayU Group provin din statisticile plăţilor online prin card bancar procesate prin sistemul propriu.