În 2015 compania chineză Huawei a devenit al treilea producător de smartphone-uri la nivel mondial, îndeplinindu-şi obiectivul de a vinde 100 de milioane de telefoane mobile inteligente până la finele anului, informează Agerpres.ro. Astfel Huawei s-au apropiat de liderii pieţei, Samsung şi Apple.
Pentru a concura cu Apple şi Samsung Huawei şi-a extins activitatea din SUA în Europa, în timp ce încetinirea vânzărilor din China a afectat rezultatele rivalelor chineze Xiaomi şi Lenovo. Unul din obiectivulele Huawei este de a vinde 60% din smartphone-uri în afara Chinei, acest lucru va genera venituri de aproximativ 16 miliarde de dolari din vânzarea telefoanelor.
Citeşte şi Piaţa de brăţări de fitness şi smartwatch-uri creşte de peste 9 ori în 5 ani
Citeşte şi Din 2016 toate telefoanele ASUS vor fi dotate din fabrică cu AdBlock Plus
Citeşte şi Care au fost cele mai performante procesoare de smartphone în 2015
”Sperăm că vom reuşi să susţinem creşterea noastră şi în 2016”, a afirmat He Gang, director în cadrul Huawei.
Cota de piaţă a Huawei pe plan global a urcat anul acesta la 9% la 15%, în China. Conform unui raport publicat, zilele trecute investiţiile în cercetare şi dezvoltare s-au ridicat, anul trecut, la aproximativ 40,8 miliarde de yunai, aproximativ 14,2% din veniturile anuale ale companiei.
Pe piaţa din China Huawei este al treilea mare vânzător de smartphone-uri, după Apple şi Xiaomi, precum şi unul dintre cei mai mari producători mondiali de echipamentele de telecomunicaţii.
Sursă Agerpres.ro
Citeşte şi O companie vrea să-şi pună angajaţii să poarte brăţări care să le monitorizeze viaţa zi şi noapte
Citeşte şi DOUĂ profiluri pe Facebook pentru fiecare utilizator. Află care este diferenţa între ele
Citeşte şi LG Nexus 5X review