MEDIAFAX GROUP lansează cea mai amplă campanie de abonare din presa românească în cadrul căreia fiecare nou abonat primeşte un iPad cadou.
Programată pentru o perioadă de 6 luni, această iniţiativă vine la mai puţin de un an după succesul înregistrat de campania High Definition Business, derulată de ZIARUL FINANCIAR şi BUSINESS Magazin. De data aceasta însa oferta este cu mult mai amplă. Participanţii la această campanie işi pot alege unul dintre cele 6 modele de iPad oferite în promoţie pe care îl primesc gratuit prin achiziţionarea de abonamente cu o valoare totală cel puţin egala cu valoarea iPad-ului dorit. iPad-ul este însoţit de un smart cover disponibil in şase culori şi de internet oferit de Vodafone.
Campania include toate cele 11 titluri editate de Mediafax Group – ZIARUL FINANCIAR, BUSINESS Magazin, ProSport, GQ, Ce se intamplă doctore?, GLAMOUR, The ONE, InStyle, Playboy, ProMotor, PRO TV Magazin, precum şi cele 11 fluxuri online de informaţie de business disponibile pe zfcorporate.ro.
Pachetul de abonare este customizabil, fiecare cititor având posibilitatea de a-şi selecta tipul de informaţie de interes – business, women, enterntainment, sport, auto, ştiinţă, gadget-uri, social-politic.
Campania se adresează inclusiv celor care sunt abonaţi deja la publicaţiile Mediafax Group, acestora urmând a li se prelungi abonamentul existent, după data expirării acestuia.
Campania este disponibilă pe www.m.ro/ipad/.