„Căutăm idei bune şi proiecte în fază de start-up, pentru a le ajuta să ajungă mai devreme pe piaţă şi mai repede sus, în atenţia clienţilor şi consumatorilor. Credem că în România sunt nenumărate exemple de vizionari şi companii cu proiecte de business realiste şi inovatoare, cărora le lipseşte doar un partener puternic pentru a reuşi. Pe ei îi aşteptăm să se înscrie pe mincubator.ro”, spune Cosmin Ghinea, director de dezvoltare al Mediafax Group.
Orice start-up românesc poate aplica la M.incubator cu un proiect din domeniile: servicii, aplicaţii de mobil, e-commerce sau cu proiecte de conţinut original. Este vorba de proiecte aflate la început de drum, adresate pieţei româneşti, dar sunt luate în calcul şi relansări care propun o nouă abordare a pieţei sau produse noi cu potenţial de dezvoltare, inclusiv pe piaţa internaţională. Se caută oameni capabili să convingă, buni vânzători, proiecte şi formate de content original, servicii care pot cuceri piaţa locală sau globală.
„Echipa Mediafax Group oferă celor implicaţi un sediu în cadrul companiei, de unde vor putea lucra, publicitate (clienţii reţelei de media numarul 1 din România, vor deveni şi clienţii partenerilor M.incubator), resurse IT (servere, hosting, software), capital şi soluţii”, spune Cosmin Ghinea. La acestea se adaugă consultanţa de afaceri, studii şi cercetari de piaţă, pentru ca antreprenorii să se poată concentra la viziunea lor, totul pentru a transforma aceste proiecte în business-uri profitabile.
Parteneriatul include de la bun început o participare a Grupului Mediafax, ca acţionar, în aceste proiecte. În acelaşi timp, încă din stadiul negocierilor se va stabili un calendar al partenerului, care poate include chiar şi opţiunea de redobândire a întregului pachet de acţiuni de către antreprenor.
Cei interesaţi se pot înscrie pe site-ul www.mincubator.ro. Întreg procesul de decizie a parteneriatului este gândit să dureze maxim două luni.
Mediafax Group este compania ce furnizează, prin intermediul mai multor platforme, cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa din România, destinat atât companiilor, cât şi utilizatorilor finali. Cu un portofoliu ce cuprinde cel mai mare număr de branduri lider de piaţă, Mediafax Group oferă conţinut de interes general şi informaţii specializate având ca public milioane de consumatori de presă scrisă şi online.
În ceea ce priveşte publicitatea online, Mediafax Group SA gestionează spaţiile publicitare a peste 40 de site-uri, cu un portofoliu din care fac parte brand-uri lider în categoria lor şi care acoperă cele mai diverse domenii de interes, de la business la entertainment. La acestea lucrează oameni specializaţi, cu experienţă dobândită în timp din proiectele în care au fost implicaţi. Aceşti oameni vor oferi consultanţă, studii şi cercetari de piaţă, pentru ca evoluţia start-up-urilor implicate în programul M.incubator sa fie una pozitivă şi pentru a transforma aceste proiecte în business-uri profitabile.
Cei interesaţi să aplice pot intra în programul M.incubator, completând formularul de aplicare de pe site-ul dedicat, cu ajutorul căruia pot adresa şi alte întrebări punctuale, pe care le pot discuta ulterior la o eventuală întâlnire. Cei care încă nu sunt decişi să aplice pot intra pe homepage-ul incubatorului pentru a folosi formularul de contact. Mai multe detalii privind proiectul M.incubator pot fi găsite în pagina dedicată: http://www.mincubator.ro.