Facebook pare să pregătească o nouă componentă pentru populara reţea de socializare. Este vorba despre extinderea acesteia în mediul corporate, care să ofere o experienţă orientată către interacţiunea la nivel profesional între utilizatori. Dacă această descriere vă duce cu gânduş şa LinkedIn, nu ar trebui să vă mire.
Compania nu pare să încerce să reinventeze roata cu „Facebook at Work”. Aparent, în termeni vizuali, va integra aceleaşi elemente care au dus la popularizarea Facebook la nivel mondial. Utilizatorii vor avea acces la un flux de ştiri, la serviciul de mesagerie şi la grupuri, cât şi la funcţii mai avansate.
În ultimii ani, compania lui Zuckerberg a încercat să investească foarte multe resurse în consolidarea setărilor de intimitate, iar acestea vor fi disponibile şi „la serviciu”. Mai mult, profilul profesional va putea fi completat separat de cel personal cu detalii relevante pentru locul de muncă (acesta va fi practic un CV online).
Au fost integrate şi funcţii care să încurajeze interacţiunea între utilizatori precum colaborarea pentru editarea de documente în experienţa de „socializare”. Posibilitatea de a crea documente prin intermediul Facebook ar putea atrage mulţi utilizatori de Google Apps for Work sau Yammer de la Microsoft, doar prin simplul fapt că necesită acelaşi cont folosit deja pentru autentificarea pe reţeaua de socializare.
Informaţiile vin de pe Financial Times, care susţine că momentan, în varianta internă de test, Facebook at Work nu include şi reclame în fluxul de ştiri sau în jurul său. Acest lucru se poate schimba înainte de lansarea pentru public, întrucât reclamele sunt principala sursă de venit a companiei.