Conferinţa Gândul e-Commerce. De ce sunt reticenţi românii la cumpărăturile de produse IT de pe telefon

24.03.2015
Conferinţa Gândul e-Commerce. De ce sunt reticenţi românii la cumpărăturile de produse IT de pe telefon

În comerţul online de produse IT&C, cu cât produsul este mai sofisticat, cu atât clientul are nevoie de un ecran mai mare pentru a lua decizia de cumpărare, a declarat Daniel Nicolescu, directorul executiv al procesatorului de plăţi Pay U, la conferinţa Gândul e-Commerce.

De aceea, în medie, doar 2% din achiziţiile de produse IT&C făcute online sunt realizate prin intermediul unui smartphone. Cea mai bună performanţă atinsă de un comerciant de pe piaţa locală este de 12% din comenzi finalizate prin intermediul smartphone-ului.

„În cazul produselor mai puţin sofisticate achiziţia se face de pe telefon. Nu ai nevoie, de exemplu, de foarte multe review-uri pentru a cumpăra un încărcător de telefon”, a declarat Nicolescu. El a adăugat că în cazul unui laptop sau al unei camere foto, clienţii doresc să vadă specificaţiile, review-uri, dar şi materiale video, iar pentru aceste lucruri au nevoie de un ecran mai mare. De aceea, în aceste cazuri achiziţiile se fac de pe computer.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News