În comerţul online de produse IT&C, cu cât produsul este mai sofisticat, cu atât clientul are nevoie de un ecran mai mare pentru a lua decizia de cumpărare, a declarat Daniel Nicolescu, directorul executiv al procesatorului de plăţi Pay U, la conferinţa Gândul e-Commerce.
De aceea, în medie, doar 2% din achiziţiile de produse IT&C făcute online sunt realizate prin intermediul unui smartphone. Cea mai bună performanţă atinsă de un comerciant de pe piaţa locală este de 12% din comenzi finalizate prin intermediul smartphone-ului.
„În cazul produselor mai puţin sofisticate achiziţia se face de pe telefon. Nu ai nevoie, de exemplu, de foarte multe review-uri pentru a cumpăra un încărcător de telefon”, a declarat Nicolescu. El a adăugat că în cazul unui laptop sau al unei camere foto, clienţii doresc să vadă specificaţiile, review-uri, dar şi materiale video, iar pentru aceste lucruri au nevoie de un ecran mai mare. De aceea, în aceste cazuri achiziţiile se fac de pe computer.