Ceasurile inteligente au început să apară de câţiva ani deja pe piaţă, însă abia acum încep mai mulţi producători importanţi de hardware să le ofere atenţie sporită. În ciuda faptului că anul trecut s-a lansat platforma Android Wear, alături de o selecţie de ceasuri destul de vastă, acestea nu au avut un succes comercial foarte mare. S-au înregistrat în 2014 sub un milion de vânzări pentru astfel de dispozitive, însă anul acesta am putea asista la o explozie, în mare parte datorată noului Apple Watch.
Conform Slice Intelligence, o companie care urmăreşte vânzările de gadget-uri din America, a estimat că în primele 24 de ore de pre-comenzi au fost comandate aproximativ 957.000 de unităţi Apple Watch. Ceasul a fost atât de mulllt dorit încât fiecare client a comandat 1,3 ceasuri, ceea ce sugerează că mulţi au comandat mai mult de o singură unitate. Cum era probabil de aşteptat, modelul de bază Sport a fost cel mai popular, probabil din cauza preţului piperat pentru variantele din oţel (varianta Edition, realizată din aur nu a fost luată în considerare). 62% dintre vânzări au constat în variantele realizate din aluminiu.
Cel mai popular a fost Apple Watch Sport în varianta Space Grey, urmat de Apple Watch din oţel, iar pe locul trei s-a clasat varianta Sport argintie. La final, cu numai 3% dintre comenzi s-a clasat Apple Watch din oţel în varianta Space Black, care este şi cea mai scumpă variantă, cu preţuri care încep de la 1050 de dolari. Cu toate acestea, studiul Slice Intelligence nu acoperă decât vânzările realizate în Statele Unite ale Americii. Ceasul a fost disponibil pentru comandă în nouă ţări, ceea ce sugerează că numărul de un milion de unităţi a fost cu siguranţă depăşit din prima zi.
Există şi statistici privind vânzările de accesorii ale noilor ceasuri. De departe cel mai popular accesoriu a fost brăţara neagră pentru varianta Sport, urmată de brăţara Milanese Loop, după care s-au clasat brăţările mai scumpe. Cea mai puţin populară brăţară a fost cea din piele de culoare maro deschis.
Deşi Apple nu a oferit date oficiale despre vânzările de Apple Watch din primul weekend de pre-comenzi, studiul Slice intelligence pictează o imagine pozitivă. Deja Apple Watch a depăşit vânzările de anul trecut pentru toate modelele altor brand-uri adunate din 2014 şi cu siguranţă nu se va opri aici. Apple Watch este disponibil în cantităţi limitate, iar cei care comandă acum pot aştepta livrarea până la şase săptămâni.