Facebook schimbă din nou modul în care afişează conţinut pe fluxul de ştiri al utilizatorilor. Dacă în ultima perioadă afişa mai proeminent materialele pe care le publicau brand-urile şi paginile, acum prietenii din listă vor avea prioritate. Modificările sunt rezultatul analizării feedback-ului oferit de către utilizatori, care se pare că preferă să vadă lucruri din vecinătatea sa imediată, faţă de conţinutul de promovare al companiilor.
Actualizarea fluxului de ştiri de pe Facebook implică modificări în cazul a trei reguli. Prima regulă care a fost puţin modificată este cea care nu accepta afişarea de articole multiple dintr-o singură sursă. Cei care nu aveau foarte mulţi prieteni sau interese erau afectaţi negativ de această limitare, algoritmul servind mai multe articole de pe pagini, în această situaţie. De acum însă, în lipsă de conţinut divers, Facebook va servi conţinutul relevant, indiferent dacă sunt afişate mai multe articole consecutive de la acelaşi prieten.
În al doilea rând, pentru a-i ajuta pe cei care au liste de prieteni vaste, articolele personale au prioritate faţă de articolele publicate prin intermediul altor servicii, aplicaţii sau pagini. Actualizările de status, fotografiile, clipurile video şi link-urile publicate de prieteni vor fi acum prezentate mai sus în listă faţă de alte tipuri de conţinut. Facebook încearcă astfel să îşi întoarcă atenţia mai mult către utilizatori, limitând favorizarea brandurilor.
În utlimul rând, enervantele articole care apăreau în urma unui like sau comentariu din partea prietenilor din listă pentru un articol publicat pe o pagină pe care nu o urmăreşti vor fi mai puţin proemninente. Facebook susţine că acestea vor apărea mult mai jos în listă sau nu vor apărea deloc în anumite cazuri. Condiţia în care acestea vor urca în fluxul de ştiri este urmărirea directă a paginii de către utilizator.
Desigur, toate aceste modificări vor limita audienţa articolelor publicate de pagini. Se pare că Facebook încurajează creşterea organică a acestora, sugerând administratorilor acestora să continue să ofere conţinut relevant pentru publicul lor. Noul News Feed ar putea avea şi efecte pozitive în acest caz, servind conţinutul de pe pagini doar celor care urmăresc respectivul subiect, fără a încerca să atragă public neinteresat.