Facebook a anunţat cu ocazia conferinţei F8 de anul acestea debutul iniţiativei Businesses on Messenger. Parte din planul pentru transformarea Facebook Messenger într-o platformă de sine stătătoare, programul va permite utilizatorilor Messenger să comunice direct cu reprezentanţii brandurilor şi companii, solicitând servicii de asistenţă şi alte informaţii.
Între timp, noi indicii sugerează aplicarea aceluiaşi tratament şi pentru serviciul WhatsApp. Potrivit dezvăluirilor făcute de publicaţia Bloomberg, citând declaraţiile lui David Wehner – CFO-ul Facebook – sunt deja cercetate modalităţi pentru aplicarea modelului de comunicare business-to-consumer şi în reţeaua WhatsApp. ˝Creden că deschiderea acestui model de comunicare (business-to-consumer) are un bun potenţial de afaceri pentru noi˝, declară CFO-ul Facebook. ˝Pe măsură ce învăţăm aceste lucruri, cred că vor apărea oportunităţi pentru a aduce o parte din aceste funcţii şi în WhatsApp, dar asta este mai mult un plan pe termen lung˝, a mai declarat David Wehner.
Tot un plan pe termen lung pare şi iniţiativa Businesses on Messenger, programul anunţat în prima parte a acestui an fiind şi acum limitat doar la unele companii ˝selecţionate˝ din Statele Unite.