După ce aproape a sufocat piaţa smartphone, obţinând cu gama iPhone 92% din profitul generat la nivel global, Apple este pe cale să repete performanţa şi la categoria smartwatch, unde singurul model lansat până acum – Apple Watch – reprezintă deja 75% din totalul livrărilor.
Potrivit informaţiilor furnizate de Strategy Analytics, Apple Watch reprezintă un succes major pentru compania din Cupertino, livrările depăşind trimestrul trecut cifra de 4 milioane unităţi, iar asta în ciuda preţurilor care pornesc de la 549 dolari, respectiv 349 dolari pentru modelul Watch Sport. Spre comparaţie, Samsung a livrat în acelaşi interval numai 0.4 milioane unităţi. Cu o prezenţă prea slabă pentru a mai conta, restul producătorilor care au testat până acum piaţa smartwatch au livrat împreună aproximativ 0.9 milioane unităţi.
Disponibil în 16 ţări, Apple Watch este descris de compania producătoare ca având o rată de adopţie chiar mai rapidă decât iPhone şi iPad la momentul lor de debut. Totuşi compania nu a furnizat până în acest moment statistici oficiale privind vânzările Apple Watch.