În ciuda faptului că Huawei a depăşit la nivel global în vânzări de mobile rivalul conaţional Xiaomi, în China situaţia este puţin diferită. Estimările de vânzări pentru această regiune în trimestrul al doilea din 2015 sugerează că Xiaomi este în acest moment pe locul întâi, fiind însă foarte aproape de principalul său rival. Cu această ocazie, Apple şi Samsung au ajuns sub ambele companii chineze când vine vorba despre numărul de smartphone-uri vândute.
Conform Canalys, Xiaomi deţine în acest moment 15,9% din piaţa din China, în timp ce Huawei deţine 15,7%. Cu toate că Huawei este pe locul al doilea, aceste cifre nu sunt nici pe departe o veste proastă. Estimările companiei Counterpoin Research pictează un tablou puţin diferit, însă companiile rămân pe aceleaşi poziţii. Aceştia susţin că Xiaomi deţine 15,8% din piaţă, Huawei 15,4%, iar Apple vine în urma lor cu 12,2%. Samsung se află acum pe locul al cincilea în China, deasupra sa fiind altă companie autohtonă, Vivo, care are acum 8,1% din piaţă.
Xiaomi continuă să îşi îndrepte eforturile în ţările din Asia, urmând să se dezvolte în viitorul apropiat în Rusia, Brazilia, Orientul Mijlociu şi alte ţări din America de Sud. Europa şi Statele Unite încă nu au primit acces decât la accesoriile producătorului chinez, însă au fost confirmate planuri pentru a lansa smartphone-uri şi tablete în aceste regiuni. Când se va întâmpla acest lucru, nu este tocmai clar, însă probabil că nu în viitorul apropiat.