Urmând exemplul dat deja de HTC, prin introducerea de reclame în ecranul aplicaţiei BlinkFeed preinstalată pe telefoanele ajunse la utilizatori, Samsung a început să afişeze mesaje publicitare direct în lista de notificări a telefoanelor Galaxy.
Aparent, faptul că utilizatorii de telefoane Samsung au plătit deja pentru dispozitivele pe care le folosesc este doar un detaliu minor pentru oficialii companiei, aceştia decizând că afişarea mesajelor publicitare direct în lista de notificări a dispozitivelor este o idee bună. Pentru a garanta vizibilitatea mesajelor afişate fără a cere mai întâi acordul utilizatorilor, reclamele transmise prin aplicaţia Samsung Push Service preinstalată din fabrică pe dispozitive sunt afişate automat în modul extins, ocupând o bună parte din spaţiul destinat mesajelor de notificare.
Momentan, singura reclamă livrată prin această metodă vizează noul model Galaxy S6 edge+, pe care utilizatorii de telefoane Samsung din generaţiile anterioare sunt încurajaţi să-l achiziţioneze folosind butonul Buy afişat chiar în mesajul de notificare. Nu este clar dacă afişarea acestei reclame reprezintă doar o excepţie, rezervată pentru lansările importante de produse Samsung, sau reprezintă startul unei campanii de durată în care panoul de notificări al telefoanelor mobile este transformat în spaţiu publicitar. Părând să confirme acest scenariu, aplicaţia Peel Smart Remote preinstalată de Samsung pe telefoanele Galaxy S6 a început să insereze propriile reclame în centrul de notificări, având de această dată ca temă show-uri TV pentru care aplicaţia propune salvarea unui memento care să amintească de ora pentru vizionare.