Opera Software n-a mai fost de multă vreme în lumina reflectoarelor, preferând în ultimi ani să ofere servicii pentru companii în timp ce a continuat dezvoltarea browserului său pentru computere şi platforme mobile. De acum, Opera Software devine însă doar „Opera”, dezvoltarea de software în sensul clasic fiind acum pe planul secund, accentul companiei fiind acum livrarea de experienţe online.
Noua identitate vizuală a companiei vine cu un nou logo modern, care păsterază litera O de culoare roşie,privită dintr-o parte. Motto-ul Opera este acum „Do More”, descriind alte domenii spre care compania s-a dezvoltat în ultimii ani. Pe lângă browserul său, a primit în ultimele luni actualizări importante, făcându-l mult mai competitiv în relaţie cu oferta Google, Mozilla şi Microsoft, Opera oferă servicii de publicitate prin intermediul Opera Mediaworks, o afacere care ajunge la 800 de milioane de utilizatori lunar, cât şi servicii VPN prin intermediul companiei Bemobi, achiziţionată recent.
Noul logo a fost deja implementat în versiunea pentru iOS a browserului Opera Mini, urmând ca restul aplicaţiilor să fie actualizate în timp pentru a reflecta schimbările de branding.