Facebook are parte de un succes enorm cu aplicaţia Messenger la nivel mondial, însă întotdeauna încearcă să găsească noi metode pentru a o pune în mâinile cât mai multor utilizatori. Întrucât Snapchat a dat lovitura cu mesajele care se şterg automat după citire, gigantul în social media încearcă să abordeze o strategie similară cu Messenger. Nu este însă momentul să ne panicăm că istoricul converaţiilor va dispărea prea curând, întrucât această funcţionalitate este doar în teste şi poate fi activată după bunul plac.
Momentan, Facebook a activat posibilitatea dea a trimite mesaje cu funcţie de auto-distrugere doar în Franţa şi nu pentru toţi utilizatorii. Compania doreşte să analizeze modul în care fiecare va reacţiona la acest gen de mesaje şi speră ca în curând să extindă această funcţionalitate şi în alte regiuni. Diferenţa faţă de Snapchat este că poţi activa şi dezactiva acest tip de mesaje după caz. Activarea se face folosind butonul în formă de clepsidră şi este activă până când acesta este apăsat din nou.
Această mişcare vine la doi ani după ce Mark Zuckerberg a încercat să achiziţioneze Snapchat pentru portofoliul Facebook pentru 3 miliarde de dolari. Evan Spiegel, creatorul aplicaţiei, a refuzat şi a reuşit între timp să atragă 100 de milioane de utilizatori şi finanţare în valoare de 1,2 miliarde de dolari. Snapchat este acum evaluat la o valoare de 16 miliarde de dolari.