Google Play Store este probabil cel mai mare magazin de conţinut digital din lume, însă până în prezent a dus lipsa unei funcţii foarte importante: posibilitatea de a oferi dezvoltatorilor vouchere pentru aplicaţiile proprii. Se pare că această capabilitate tocmai a fost activată pe magazinul de aplicaţii de pe Android, cei care dezvoltă aplicaţii putând acum să genereze coduri pe care să le distribuie după bunul plac pentru software-ul dezvoltat.
Majoritatea magazinelor digitale din lume, precum AppStore sau Steam oferă astfel de funcţionalitate, însă toate se supun unor restricţii. Nici Google Play Store nu iese din tipare, oferind un număr finit de coduri pe care dezvoltatorii de aplicaţii le pot genera. Fiecare companie în parte are dreptul la 500 de chei pe fiecare trimestru, ajungând la un maxim de 2000 pe an. Cheile de activare pot fi pentru aplicaţii pe bani sau pentru conţinut care se vinde în cadrul aplicaţiilor (IAP – In App Purchase) şi sunt la comun pentru toate aplicaţiile sau conţinutul extra. Codurile care nu au fost generate pe parcursul celor trei luni dintr-un trimestru dispar, însă nu există limite în utilizarea lor.
Dezvoltatori pot face orice doresc cu aceste coduri. Le pot oferi către presă pentru review-uri, le pot oferi în cadrul unor concursuri, sau le pot pur si simplu distribui pe gratis, fără alte întrebări din partea Google. Odată cu noile chei de activare, Google Play Store oferă acum dezvoltatorilor şi posibilitatea de a crea oferte sepciale, putând reduce preţul fără să apeleze la Google. Ofertele pot avea perioade stabilite de maxim un an.