Facebook va introduce reclame interactive care ocupă tot ecranul

26.02.2016
Facebook va introduce reclame interactive care ocupă tot ecranul

Prezentat pentru prima dată în septembrie anul trecut, proiectul Canvas al Facebook a fost lansat oficial. Prin intermediul acestuia compania va livra reclame interactive, care ocupă tot ecranul.

Aceste reclame sunt diferite de cele cu care am fost obişnuiţi deoarece sunt, de fapt, mici site-uri care includ imagini, conţinut video, galerii foto, butoane şi text. Reclamele nu vor fi intruzive, deoarece vor fi afişate pe Facebook la fel ca şi celelalte. Canvas-urile se lansează atunci când utilizatorii dau clic pe ele.

Potrivit Facebook, utilizatorii care au testat noul format au oferit un feedback pozitiv. Puteţi vedea câteva exemple de astfel de reclame în pagina dedicată de pe Facebook.

Citeşte şi: Facebook schimbă celebrul buton Like. Acesta va dispune de Reactions, prin care utilizatorii îşi pot exprima emoţiile

Compania oferă şi o unealtă, numită Power Editor, prin care aceste reclame pot fi create. 

Noul format este deja disponibil pentru publicitari şi va apărea în curând în newsfeed.

Facebook va introduce publicitate, începând cu cel de-al doilea trimestru al acestui an, şi în aplicaţia Messenger, care până acum a fost „ad-free”, potrivit unui document obţinut de TechCrunch. Din fericire, aceste reclame, care vor fi livrate ca mesaje, vor fi primite doar de către utilizatorii care le cer după ce interacţionează cu o anumită companie sau brand. 

Messenger este una din cele mai mari aplicaţii de mesagerie instantă din lume, cu peste 800 milioane de utilizatori activi în fiecare lună, aşa că era doar o problemă de timp până când Facebook începea să obţină venituri de pe urma acesteia. 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult