Google a început să experimenteze cu un nou format pentru rezultatele la căutările online. Acesta le permite celebrităţilor, companiilor şi organizaţiilor să aibă un flux dedicat chiar în rezultatele afişate de motorul de căutare Google Search.
Designul acestor rezultate este similar cu „cărţile” afişate de aplicaţia Google Now din Android. Acestea pot fi derulate sau se poate da clic pe ele pentru mai multe informaţii despre un anumit subiect. Conceptul este asemănător şi cu un alt serviciu, numit Google Posts, care are un site dedicat. Platforma permite comunicarea directă prin text, imagini şi clipuri video direct în motorul de căutare. Deocamdată, site-ul este dedicat campaniei prezidenţiale din SUA din acest an.
Citeşte şi: Google testează un serviciu pentru plăţi electronice care funcţionează fără să scoţi telefonul din buzunar
Schimbarea, observată prima dată de exepertul în căutare online Mike Blumenthal, a fost confirmată de oficialii companiei. Blumenthal căuta un inel de logodnă şi a dat peste rezultatele din imaginea de mai jos.
Google modifică frecvent modul în care livrează publicitatea. Compania a făcut o schimbare în ceea ce priveşte modul în care sunt afişate reclamele în rezultatele oferite la căutările făcute de pe desktop. Acestea nu vor mai apărea în partea dreaptă a ecranului, ci doar în părţile de sus şi jos ale paginii. Schimbarea a fost sezizată de The SEM Post şi confirmată apoi de companie. Astfel, în partea de sus a paginii vor fi afişate patru reclame, iar în cea de jos trei.