Internetul Tuturor Lucrurilor este o industrie care se dezvoltă rapid şi cuprinde din ce în ce mai multe domenii. Unul dintre cele mai interesante dispozitive conectate apărute pe piaţă este Kuvée, o sticlă inteligentă pentru vin care se conectează la Wi-Fi şi dispune de un display pe care afişează informaţii despre băutură.
Sticla, prdusă de startup-ul Kuvée din Boston, se încarcă cu vin din cartuşe speciale vândute de producător şi promite să ţină băutura proaspătă timp de 30 de zile.
Sistemul este compus din două părţi: sticla propriuzisă şi cartuşul cu vin care se introduce pe la baza acesteia. Când un nou cartuş este inserat, sticla ştie ce sortiment de vin este şi afişează, pe display, informaţii despre acesta – logo-ul producătorului, strugurii din care a fost făcut, conţinutul de alcool şi chiar imagini cu persoana care a preparat băutura.
Prin intermediul ecranului tactil de pe sticlă pot fi comandate noi cartuşe din magazinul virtual al Kuvée. În acest moment sunt disponibile 48 de vinuri de la 12 producători.
Sticla costă 200 de dolari, iar cartuşele au preţuri cuprinse între 15 şi 50 de dolari.