Exceptând selecţiile foarte populare, găsirea unei aplicaţii mai puţin cunoscută în magazinul App Store poate da mari bătăi de cap, termenii de căutare folosiţi returnând tot felul de rezultate care nu au neapărat legătură cu produsul căutat.
Încercând să rezolve această problemă, Apple ia exemplul Google şi va permite dezvoltatorilor să cumpere rezultatele căutărilor. Mai precis, aceştia vor avea posibilitatea să forţeze afişarea propriilor aplicaţii la începutul listei cu rezultate, atunci când vizitatorii App Store folosesc anumite cuvinte cheie.
Spre exemplu, menţionarea termenului Adobe va aduce în lista cu rezultate şi programul Lightroom al companiei cu acelaşi nume, chiar dacă numele Lightroom nu face parte din fraza folosită la căutare. Tot contracost, reţeta poate fi aplicată şi altor cuvinte şi expresii des folosite, cum ar fi photo editing.
Potrivit sursei citate de Bloomberg, Apple lucrează la îmbunătăţirea magazinului App Store cu o echipă de 100 oameni, însă nu este clar cât va dura până ce noua versiune App Store va fi disponibilă în mod oficial.
Citeşte si Noi zvonuri despre iPhone 7: carcasă mai subţire, acumulator mai mare şi sistem dual-camera