iPhone-urile au înregistrat prima scădere de vânzări de la apariţia lor, însă Apple nu se concentrează exclusiv pe vânzarea de smartphone-uri. În timp ce anumite produse încep să scadă, altele mai noi cresc, Apple Music fiind un adevărat succes pentru companie. La mai puţin de un an de la lansarea serviciului de streaming pentru muzică, acesta înregistrează peste 13 milioane de abonaţi, bucurându-se de o creşetere destul de mare chiar în ultimele două luni.
În luna martie, Apple a dezvăluit că serviciul Music are 11 milioane de utilizatori care plătesc lună de lună abonamentul pentru acces. În această perioadă, numărul a crescut cu două milioane şi nu pare să se oprească prea curând. Acesta este unul dintre puţinele servicii în cloud pe care Apple le oferă, însă pare să fie cel mai de succes de până acum. iCloud, serviciul de stocare, nu s-a bucurat de un succes atât de mare, acesata fiind folosit în principal în varianta sa gratuită, pentru backup-ul telefoanelor şi tabletelor cu iOS.
De altfel, Apple Music nu include o versiune gratuită. Fiecare utilizator poate folosi gratuit serviciul de muzică pentru o perioadă limitată, plata abonamentului fiind obligatorie după ce această perioadă expiră. Music a crescut foarte repede în popularitate, în special la început, când Apple a oferit trei luni de utilizare gratuită pentru toţi utilizatorii. Între timp, serviciul este disponibil în regim „trial” pentru 30 de zile.
Concurentul direct pe acest segment, Spotify, înregistrează 30 de milioane de utilizatori cu abonamente plătite şi mult mai mulţi care folosesc serviciul în varianta gratuită. Dacă Music continuă să crească în acelaşi ritm de până acum, în doi ani Spotify va avea motive de îngrijorare.