Furnizorii Apple estimează că cererea pentru iPhone 7 nu va fi foarte mare din cauza „lipsei inovaţiei”

12.05.2016
Furnizorii Apple estimează că cererea pentru iPhone 7 nu va fi foarte mare din cauza „lipsei inovaţiei”
Cel mai reputat analist specializat pe compania Apple, Ming Chi-Kuo, a scris recent într-o notă către clienţi că „iPhone 7 nu va avea nimic atractiv de oferit”, iar livrările de smartphone-uri Apple vor continua să scadă în acest an. Iată că acum şi furnizorii companiei americane estimează o cerere mai mică pentru viitorul smartphone iPhone. Motivul, acelaşi: „lipsa inovaţiei”. 
 
Citeşte şi: Cel mai respectat analist Apple: iPhone 7 nu va avea nimic atractiv
 
Scăderea vânzărilor de terminale iPhone i-a afectat pe furnizorii asiatici ai Apple, potrivit publicaţiei nipone Nikkei. Aceasta scrie că Taiwanese Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), unul dintre principalii furnizori de cipuri ai Apple, va produce cu 30% mai puţine procesoare în cea de-a doua jumătate a acestui an comparativ cu perioada similară din 2015. Reprezentanţi ai companiei susţin că acest lucru se va întâmpla din cauza lipsei unor caracteristici inovative pe iPhone 7, maturizării pieţei şi creşterii competiţiei pe piaţa de semiconductori. Un alt furnizor al companiei americane, Japan Display, va raporta pierderi de 300 milioane de dolari pentru anul fiscal încheiat în luna martie. 
 
 
Alţi parteneri ai Apple, precum Largan Precision, LG Display, Catcher Technology, Foxconn şi Pegatron, se pregătesc pentru o cerere mai redusă pentru iPhone, potrivit Nikkei. De exemplu Largan Precision, care furnizează module pentru camerele de pe iPhone, a raportat pierderi în ultimul trimestru din 2015, pentru prima dată în ultimii trei ani, iar veniturile au scăzut timp de cinci luni consecutive. Adam Lin, directorul executiv al Largan, a spus că motivul cifrelor mai slabe îl reprezintă „reducerea comenzilor primite de la un client major”. 
 
Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult