Urmând exemplul altor reţele de socializare care au trecut la mijloace mai agresive de promovare odată ce baza de utilizatori activi a devenit suficient de mare, Snapchat va creşte în perioada următoare numărul reclamelor afişate, acestea urmând să apară inclusiv în şirul postărilor lăsate de prieteni la secţiunea Stories.
La patru ani de la debut, clipurile transmise de utilizatorii Snapchat generează nu mai puţin de 8 miliarde vizualizări zilnic, oferind un potenţial imens de monetizare prin afişarea de reclame.
Concentrând tot mai mult eforturile pe creşterea veniturilor, Snapchat va permite companiilor de publicitate să insereze reclame între povestirile lăsate de prieteni. Chiar dacă acestea pot fi sărite folosind butonul Skip, noile reclame nu sunt complet inofensive, apărând ocazional direct în modul maximizat şi cu sunetul pornit.
Create de agenţii de publicitate partenere, reclamele vor avea şi elemente interactive, putând direcţiona utilizatorul către pagina unui website sau recomanda instalarea altor aplicaţii, însă fără a părăsi interfaţa Snapchat.
În răspuns la temerile cum că furnizorii de publicitate ar putea fi tentaţi să abuzeze de noua metodă de promovare, administratorii Snapchat dau asigurări că vor inspecta fiecare reclamă în parte şi le vor exclude pe cele considerate prea agresive.
Tot în sprijinul companiilor de publicitate, administratorii reţelei de socializare au introdus şi un nou API care simplifică achiziţionarea şi gestionarea campaniilor de promovare pe Snapchat. Printre companiile care au acces la acest API, numite parteneri Snapchat, se numără mai mult de 20 firme, responsabile cu dezvoltarea de software şi unelte de analiză ce vor fi puse la dispoziţia furnizorilor de publicitate.
Urmând modificărilor aduse aplicaţiei Snapchat la nivelul interfeţei, noile facilităţi puse la dispoziţia companiilor de publicitate promit să aducă creşteri substanţiale ale veniturilor realizate. Potrivit unei prezentări adresată investitorilor, obţinută pe căi neoficiale, veniturile Snapchat ar urma să crească de la 59 milioane dolari în anul 2015 la 250-350 milioane dolari în anul 2016, ţinta pentru anul 2017 urmând să fie de 500 milioane – 1 miliard de solari venituri din reclame.
Platforma de ştiri Discover de pe Snapchat primeşte interfaţă nouă