Companie fondată în anul 2004, LeEco (fost LeTV) a lansat primul smartphone pentru piaţa din China în urmă cu doar un an. Oferind dotări de nivel premium la preţ de buget, produsele companiei au câştigat rapid notorietate, fiind doar o chestiune de timp până ce noul brand LeEco va deveni cunoscut şi pe plan internaţional.
Potrivit directorului Todd Witkemper, LeEco face angajări de personal în Statele Unite, pregătind un debut oficial al companiei nu mai târziu de această toamnă.
Cunoscut publicului chinez pentru oferta atractivă de servicii în domeniul video streaming, oferite la pachet deja instalate pe dispozitivele comercializate, LeEco va mizeaza pe o strategie similară şi în Statele Unite, unde va încerca să spargă monopolul deţinut de Netflix, Hulu şi alte servicii similare de conţinut.
Dacă încercarea va reuşi, LeEco ar putea deveni una dintre puţinele companii Chineze care să aibă o prezenţă oficială solidă pe teritoriul Statelor Unite, acoperind atât rolul de producător smartphone cât şi cel de furnizor pentru servicii de conţinut. Din această poziţie, LeEco ar putea rivaliza alte companii mari din China, ca Xiaomi, Meizu sau OPPO.