Uber a anunţat că va folosi imagini din satelit înregistrate de compania DigitalGlobe, pentru a uşura munca şoferilor. Aceştia vor putea să îşi ia mult mai repede repere pentru a găsi clienţii care fac comandă prin aplicaţie. Aceasta este a treia metodă de cartografiere pe care Uber o implementează în aplicaţie, după hărţile deCarta şi imaginile captate de Microsoft Bing. În teorie, imaginile de la DigitalGlobe vor îmbunătăţi şi performanţa de navigaţie a aplicaţiei, oferind o privire din satelit actualizată mult mai des.
DigitalGlobe deţine o reţea de sateliţi numită WorldView-3, care poate să detecteze obiecte de minimum 30 de centimetri în diametru. De asemenea, sateliţii sunt echipaţi cu senzori cu infraroşu de pe frecvenţă scurtă, care pot vedea prin fum şi ceaţă, lucru care ajută în situaţii în care sunt incendii de mare amploare. Tot DigitalGlobe a fost compania care a convins guvernul american să ridice restricţiile asupra rezoluţiei imaginilor din satelit pe care le pot capta instituţiile private, oferind unele dintre cele mai calitative capturi de acest gen de pe piaţă.
În teorie, toate sistemele de cartografiere folosite de Uber vor duce la îmbunăţăţirea serviciilor prin scăderea timpului de aşteptare pentru o comandă şi prin reducerea timpului de transport prin rute inteligente. Totodată, compania va colecta datele de pe conturile şoferilor şi călătorilor pentru a îmbunătăţi algoritmii din spatele iniţiativei de vehicule autonome, pe care Uber îi dezvoltă de ceva vreme, deja. Clienţii care nu doresc să furnizeze informaţii despre cursele pe care le fac prin intermediul Uber au acum opţiunea de a renunţa la tracking-ul automat.