Galaxy S7 Active, versiunea mai rezistentă a flagship-ului Samsung din 2017, a cedat în faţa testului de rezistenţă la apă în urmă cu două săptămâni. Compania coreană nu a ignorat aceste teste realizate de Consumer Reports, companie specializată în testarea produselor de orice fel, şi a declarat la momentul respectiv că va repara toate telefoane afectate de acest defect pe baza garanţiei. Samsung a revenit însă cu o nouă declaraţie care încearcă să îi asigure pe potenţialii cumpărători că noile telefoane nu vor mai întâmpina astfel de probleme.
Phil Berne, manager al diviziei de relaţii publice Samsung în Statele Unite, a contactat Consumer Reports oferind noi informaţii despre motivul pentru care anumite modele de Galaxy S7 Active au fost livrate fără rezistenţă la apă. În ciuda faptului că toate unităţile S7 Active lansate pe piaţă au fost construite în aceeaşi fabrică din Asia, unele dintre ele care au fost asablate pe una dintre liniile de producţie nu respectau standardele impuse de companie. Berne susţine Samsung că a identificat problema şi a corectat-o, însă nu a oferit detalii specifice.
Se pare însă că modelele afectate care au ajuns deja în magazine nu vor fi retrase din circulaţie, ci vor rămâne pe stoc. În cazul în care utilizatorii de Galaxy S7 Active vor întâmpina astfel de probleme, telefoanele vor fi schimbate pe baza garanţiei fie în magazinele de unde au fost cumpărate, fie direct de către Samsung. Se pare însă că numărul de utilizatori de S7 Active care au avut probleme cu infiltrarea de apă în interiorul telefonului a fost foarte mic în comparaţie cu numărul de unităţi vândute, deci problema s-ar putea să nu fie atât de răspândită pe cât ne-am aştepta.
Citeşte şi Galaxy S7 Active are probleme cu rezistenţa la apă