Pokémon Go încă este pe val, iar asta în ciuda acuzaţiilor de încălcare a intimităţii utilizatorilor şi bug-uri care afectează experienţa de joc.
Potrivit companiei de analiză App Anie, Pokémon Go a adunat deja peste 100 milioane instalări, de la 25 milioane instalări la finalul lunii iulie. În timp ce datele raportate de companiile de analiză ar putea să difere puţin de cifrele reale, perspectiva oferită nu este greu de crezut, din moment ce jocul a adunat 50 milioane dolari doar în primele 19 zile de la lansare, potrivit unor estimări anterioare.
Mai important decât numărul de instalări, versiunea pentru Android şi iOS a Pokémon Go generează zilnic peste 10 milioane dolari venituri, intrând cu uşurinţă pe lista scurtă a celor mai de succes jocuri lansate până acum, iar asta fără a „muşca” din veniturile altor jocuri mobile deja lansate.
Ajutând la popularizarea jocurilor bazate pe tehnologii de realitate augmentată, Pokémon Go reprezintă un moment de cotitură pentru industria jocurilor de mobil, constituind punctul de pornire pentru un nou ecosistem de aplicaţii şi oportunităţi de monetizare a platformelor mobile.