Google porneşte un nou tip de reclame în Statele Unite, care ar putea ajuta atât utilizatorii, cât şi companiile care produc articole vestimentare. Practic, Google poate acum să analizeze fotografiile şi să ofere link-uri către magazine care vând haine similare cu cele ale persoanelor care apar în acestea. Noua funcţie se numeşte Shop the Look şi cu siguranţă va ajunge şi în restul lumii foarte curând.
Această funcţie poate funcţiona în mai multe feluri. Chiar dacă nu ai la îndemână o fotografie, poţi căuta prin text un anume articol vestimentar care te interesează folosind motorul de căutare, iar acesta poate oferi rezultate de la diverşi influenceri din această nişă. Atunci când găseşti articolul preferat, poţi să intri direct în magazinul online care vinde produsul respectiv, pentru a-l cumpăra.
Noua funcţie este însă activă doar pe teritoriul Statelor Unite ale Americii şi funcţionează în acest moment exclusiv pe mobile. Reclame pentru articole vestimentare vor primi de asemenea o nouă identitate vizuală în căutări şi în site-uri cu Google Ads, ataşând fotografii descriptive, numele articlelor, cât şi numele magazinului pe care acestea sunt listate.