Într-un gest menit să păstreze loialitatea clienţilor nevoiţi acum să returneze telefoanele Galaxy Note 7, în unele cazuri pentru a doua oară, Samsung anunţă că va acoperi 100 dolari din preţul următorului smartphone Galaxy.
Condiţia impusă este ca telefonul Galaxy Note 7 defect să fie schimbat cu un exemplar Galaxy S7 Edge, sau alt dispozitiv Samsung. Spre comparaţie, cei care aleg să returneze telefonul Note 7 pentru a trece la produsele altui brand primesc în plus doar 25 dolari peste suma plătită la momentul achiziţiei, drept compensaţie pentru neplăcerile cauzate.
Planul de fidelizare a clienţilor se aplică atât celor care deţin exemplare Galaxy Note 7 achiziţionate înainte de 15 septembrie 2016, cât şi celor care au primit între timp înlocuitor (toate exemplarele Note 7 aflate acum în circulaţie sunt considerate defecte).
Din păcate pentru Samsung, este puţin probabil ca preţul întreg plătit pentru un exemplar Note7 abia lansat să nu acopere integral costul unui telefon Galaxy S7 sau S7 Edge, diferenţa de bani returnată utilizatorilor adâncind şi mai mult gaura lăsată în bugetul companiei. În plus, solicitarea sumei de bani integrală plătită pentru exemplarul Note7 returnat, urmată de achiziţionarea altui smartphone Samsung oferit la reducere, ar putea aduce economii chiar mai mari decât recompensa de 100 dolari propusă de Samsung la schimbul direct.