Potrivit unui sondaj evoMAG, 80% dintre români intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie de Black Friday 2016. Peste 26% dintre amatorii de chilipiruri au alocat mai mult de 1000 Lei pentru cumpărături în perioada Black Friday, bărbaţii fiind dispuşi să cheltuiască sumele cele mai mari. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei.
Ponderea celor care şi-au bugetat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este şi mai mare în mediul urban, ajungând la 28%.
„Observăm că românii încep să cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul creşterii nivelului de trai şi a puterii de cumpărare. Iar de Black Friday nu vor face excepţie, cu atât mai mult cu cât, cu această ocazie, pot achiziţiona produsele pe care şi le doresc, la cele mai mici preţuri”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Sumele pe care le alocă românii pentru achiziţia de produse în Black Friday s-au majorat în ultimii ani, ca urmare a creşterii nivelului de trai.
Aproape 35% dintre români vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intenţionează să cheltuiască între 500 şi 1.000 de lei.
Sondajul a fost realizat pentru evoMAG în interviul 14 octombrie – 15 octombrie, pe un eşantion de 2.446 de persoane, de iVox, platformă online de sondare a opiniei publice.
Campania Black Friday se va desfăşura la evoMAG pe durata a trei zile (18-20 noiembrie), vizând aproximativ 25.000 de unităţi şi vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe site-ul evoMAG. Clienţii vor putea să achiziţioneze televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preţ redus la jumătate, şi laptopuri începând cu 799 de lei. evoMAG va scoate la vânzare şi autoturisme marca Ford, Skoda şi Seat, cu reduceri de până la 25%.