Lenovo a prezentat la CES 2017 un nou headset VR, dedicat platformei Microsoft Holographic, care va debuta odată cu noul Creators Update pentru Windows 10. Acesta promite să fie mai uşor, mai uşor de pus în funcţiune şi mai ieftin decât alternativele VR pentru PC precum HTC Vive şi Oculus Rift. Cu toate acestea, lipsa urmăririi 3D a dispozitivului în spaţiu ar putea limita funcţionalitatea în jocuri video.
Deşi prototipul prezentat nu este încă funcţional, Lenovo susţine că îl va lansa cu o greutate de numai 350 de grame, două display-uri cu rezoluţie 1440 x 1440 (mai mare decât a concurenţei) şi va beneficia de urmărire a mişcărilor din interior. Acest lucru sugerează că mişcările utilizatorului vor fi înregistrate direct de dispozitiv, fără nevoia unui senzor extern, însă poziţionarea într-un spaţiu 3D ar putea avea de suferit.
Compania nu a oferit însă detalii despre tipul panourilor folosite pentru realizarea display-urilor şi nici despre frecvenţa la care acestea operează. Oculus Rift şi Vive folosesc panouri la 90 Hz, ceea ce producătorii de software consideră că ar fi minimum pentru o experienţă VR de calitate, care să nu producă dureri de cap sau stări de vomă. Sony a ales să folosească panouri OLED de 120 Hz în construcţia PlayStation VR pentru a limita şi mai mult posibilitatea de a afecta negativ experienţa utilizatorilor.
Conform Lenovo, headset-ul său va fi compatibil cu toate aplicaţiile de pe Windows Store, care vor apărea în faţa utilizatorilor ca ferestre plutitoare, în timp ce anumite aplicaţii HoloLens vor putea fi adaptate la experienţa VR, folosind camerele video de pe headset. Nu este clar când va fi lansat noul dispozitiv de realitate virtuală de la Lenovo, însă preţul va fi cuprins undeva între 300 şi 400 de dolari, reprezentanţii companiei sugerând că va fi mai apropiat de 300.