În ciuda faptului că funcţionalitatea Stories de pe Instagram a fost lansată în urmă cu doar câteva luni, Facebook a pornit deja sistemul de reclame pentru aceasta. Se pare că motivul pentru această mişcare agresivă este faptul că numărul de utilizatori pentru Stories a depăşit deja numărul de utilizatori de pe Snapchat, serviciul pe care gigantul în social media l-a copiat, iar companiile vor avea la dispoziţie două noi metode de promovare prin intermediul Instagram.
Odată cu atingerea numărului de 150 de milioane de utilizatori în fiecare zi, Facebook porneşte reclamele pe Instagram Stories. Acestea vor respecta tipul de conţinut publicat de obicei prin intermediul Stories, adică fotografii care sunt afişate tip de 5 secunde sau clipuri video de maximum 15 secunde. Spaţiul de reclamă va fi vândut către companii în regim CPM (plată la 1000 de afişări), iar orice afişare, indiferent de lungimea timpului de afişare.
Utilizatorii vor putea trece peste reclame cu o singură atingere a ecranului, asemeni articolelor Stories obişnuite, iar acestea vor fi marcate cu textul „Sponsored”. Acestea vor apărea în timpul redării Stories obişnuit, însă nu vor fi afilate în lista de prieteni care apar în partea de sus a aplicaţiei. Nu este clar cât de frecvente vor fi articolele plătite, însă probabil este vorba despre un sistem similar cu reclamele din fluxul de ştiri obişnuit.