Ceasurile inteligente nu s-au bucurat nici pe departe succesul pe care companiile îl aşteptau în urmă cu doi ani, însă lansarea noului Android Wear 2.0 pare să fi revitalizat puţin încrederea în aceste dispozitive. Uber a promis o aplicaţie pentru sistemul de operare pentru ceasuri de la Google în urmă cu aproape doi ani, însă abia acum a adus serviciul de ridesharing pe Google Play Store. Din păcate, este posibil ca aplicaţia să nu fie însă disponibilă pentru cei care şi-au cumpărat smartwatch-uri la momentul respectiv.
În mai 2015, Uber anunţa dezvoltarea unei aplicaţii pentru ceasurile Android Wear. 21 de luni mai târziu, aplicaţia este în sfârşit lansată, însă este compatibilă exclusiv cu platforma Android Wear 2.0, care vine pe o selecţie limitată de dispozitive. Ceasurile din prima generaţie precum LG G Watch, Zenwatch 1, Moto 360 şi alte câteva modele nu vor putea folosi aplicaţia de ridesharing, întrucât nu primesc actualizarea la cea mai nouă versiune a sistemului de operare.
Avantajul acestei decizii este însă faptul că vorbim despre o aplicaţie de sine stătătoare, care nu are nevoie de o aplicaţie pentru mobil pentru a funcţiona. Rularea în mod nativ pe hardware-ul ceasului asigură timpi de încărcare scăzuţi şi precizie mai mare a comenzilor, chiar dacă accesul la internet se face tot prin conectarea ceasului la un smartphone.
Funcţionalitatea nu pare să fie deloc limitată faţă de cea de pe smartphone. Poţi seta un punct de întâlnire, poţi vedea harta în timp real pe display-ul ceasului, poţi vedea informaţii despre maşină şi şofer şi poţi să acorzi un scor la sfârşitul cursei. Având în vedere că asta este tot ce ai nevoie pentru a folosi Uber, probabil că cei care folosesc aplicaţia şi pe smartphone vor prefera de acum înainte să cheme maşini direct de pe ceas. Nu în ultimul rând, aplicaţia poate funcţiona prin WiFi chiar şi fără un smartphone, sau prin LTE pentru ceasurile echipate cu un astfel de modem.