„Suleiman Magnificul” marca Netflix. Compania a comandat producţia primului serial turcesc al reţelei, despre istoria Imperiului Otoman

30.05.2017
„Suleiman Magnificul” marca Netflix. Compania a comandat producţia primului serial turcesc al reţelei, despre istoria Imperiului Otoman

Platforma de video on demand Netflix comandat primul său serial turcesc, care va avea 10 episoade, şi va fi produs de O3 Medya. Noul serial, ce va fi lansat în 2018, va fi o dramă de inspiraţie istorică, cu legendele şi eroii Imperiului Otoman.

 

O3 Medya va produce un serial tip dramă de 10 episoade, care se va lansa la nivel mondial anul viitor

 

Netflix a comandat primul său serial turcesc, care va avea 10 episoade, fiind vorba de o dramă de inspiraţie istorică despre legendele şi eroii Imperiului Otoman.

 

Conform Netflix, serialul se centrează pe povestea unei tinere femei care descoperă că are puteri speciale şi, la momentul la care Istanbulul este ameninţat de forţe necurate şi pricole, trebuie să se alăture unei echipe de prieteni inadaptaţi pentru a salva oraşul şi omenirea.

Reţeaua turcească O3 Medya, cu sediul în Istanbul, ce a avut mai multe producţii locale devenite hituri, va produce acest serial încă neintitulat pentru Netflix, Onur Guvenatam fiind producătorul executiv. Guvenatam a fost producătorul executiv al adaptării turceşti a serialului ABC „Pretty Little Liars”.

 

 

Scris şi produs în Turcia, serialul va fi lansat pe Netflix la nivel mondial în 2018.

 

Se crede că serialul ar putea spori anvergura Netflix în Turcia, mai ales datorită gustului publicului turcesc pentru dramele locale. Serialele turceşti inspirate din istoria Imperiului Otoman s-au dovedit a fi profitabile şi pentru export, mai ales în Orientul Mijlociu şi în Europa Centrală şi de Est.

 

Conţinutul actual al Netflix din Turcia include seriale sub licenţă precum „Magnificent Century”, „Ezel ”şi „Lovebird”.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult