Cum vrea Uber să fluidizeze traficul din Bucureşti

28.09.2017
Cum vrea Uber să fluidizeze traficul din Bucureşti
Uber propune Primăriei Capitalei un parteneriat pentru fluidizarea traficului din Bucureşti, prin care va oferi date despre străzile şi intersecţiile aglomerate, despre orele cu trafic intens, pe zone, sau despre semafoarele problematice, a declarat, joi, Mark Boris Andrijanič, reprezentant Uber.
 
„Uber poate să contribuie la fluidizarea traficului oferind date despre cele mai aglomerate străzi şi intersecţii, despre orele cu traficul cel mai intens, pe zone, sau despre semafoarele problematice, aşa cum am făcut în oraşe ca Washington, Boston sau Bogota. Acesta este marele avantaj al tehnologiei. Toate cursele realizate prin intermediul platformei formează o bază de date privind traficul din Bucureşti, iar aceasta poate fi un instrument extrem de util pentru administraţia publică locală în planificarea politicilor publice din zona mobilităţii urbane. Avem datele, avem instrumentele – adresăm Primăriei o invitaţie de lucra împreună”, a declarat Mark Boris Andrijanič, responsabil de politici publice la UBER pentru Europa Centrală şi de Est, în cadrul conferinţei Mobility, organizate de Green Report în parteneriat cu Ministerul Mediului.
 
UberMOVEMENT este o platformă prin care compania oferă autorităţilor locale şi city plannerilor acces la date anonimizate privind fluxurile de trafic din oraşe.

Mark Boris Andrijanič este avocat şi expert în politici publice din Slovenia. Este membru al echipei de Politici Publice Uber, în cadrul căreia coordonează activitatea din Europa Centrală şi de Est în vederea stabilirii de parteneriate cu guvernele şi oraşele care vizează promovarea transformării digitale şi a soluţiilor de mobilitate inteligentă.

Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii. Din februarie 2015, Uber este şi în România, în Bucureşti şi, din 2016 şi la Cluj, Braşov şi Timişoara.
 
 
Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult