De acum, utilizatorii de produse Huawei îşi vor putea repara dispozitivele achiziţionate vizitând primul Customer Service Center deschis de companie în centrul Bucureştiului. Printre serviciile puse la dispoziţia clienţilor Huawei se numără Reparaţia într-o oră, beneficiu care nu presupune un cost suplimentar dacă telefonul se află in garanţie şi nu s-a efectuat o intervenţie neautorizată asupra acestuia.
Pe lângă serviciile de after sales, consumatorii care trec pragul centrului de service autorizat vor găsi o gamă largă de accesorii pentru smartphone-uri şi vor putea testa cele mai noi modele Huawei.
„Ne dorim să depăşim aşteptările clienţilor prin furnizarea permanentă nu doar de produse inovatoare, ci şi de experienţe de brand fără cusur. Pe lângă suportul tehnic oferit de Huawei Customer Service Center şi a unei game variate de accesorii pentru smartphone-uri, ceea ce ne deosebeşte este atenţia acordată fiecărui client în parte şi rapiditatea cu care încercăm să soluţionăm orice cerere venită din partea acestora. La Huawei, nu vrem doar să lansăm cele mai rapide şi performante smartphone-uri din lume, vrem ca şi serviciile oferite clienţilor noştri să fie la fel de rapide şi la un nivel de profesionalism ridicat” a afirmat Yanmin Wang, Preşedinte Huawei CEE&Nordics.
Pentru o transparenţă cât mai mare a procesului de verificare sau de reparaţie a telefoanelor Huawei, clienţii pot urmări live tot ceea ce se întâmplă, întrucât departamentul tehnic este separat de showroom doar printr-un perete de sticlă.
Huawei Customer Service Center este localizat pe Bulevardul Nicolae Bălcescu, nr. 23A, în zona Universitate – Piaţa Romană şi este deschis de Luni până Vineri, în intervalul 10:00 – 19:00, Sâmbătă între 10.00 – 15.00.