Vândut în 37 milioane de exemplare, Galaxy S8 a fost cu siguranţă un mare succes pentru Samsung, dar compania sud-coreeană se arată şi mai încrezătoare în potenţialul înlocuitorului său.
Anticipând potenţial crescut pentru profit, Samsung a devansat data lansării Galaxy S9 pentru luna martie (comparat cu luna aprilie 2017 pentru modelul S8) şi va diversifica strategia de promovare a noului smartphone, în speranţa de a atrage mai mulţi cumpărători.
Chiar dacă este prea devreme pentru a trage concluzii, CEO-ul Samsung, DJ Koh, a precizat că primirea şi primele impresii lăsate de Galaxy S9 depăşesc aşteptările. Promovat ca fiind o reinventare a designului Galaxy S, modelul S9+ are în arsenal un sistem dual camera performant, oferind lentile cu apertură variabilă, funcţie de captură slow-motion şi capabilităţi AR puse în valoare cu un nou set de emoji-uri interactive.
Totuşi, există şi destule argumente împotrivă, Galaxy S9 fiind privit ca un produs mai puţin revoluţionar decât Galaxy S8, în condiţiile în care nici acesta nu a reuşit să convingă foarte mulţi fani să-şi înlocuiască telefoanele S7 cu performanţe similare la partea foto. Însă Galaxy S9 a primit îmbunătăţiri semnificative tocmai la acest capitol, demonstrând că Samsung a învăţat din greşelile trecute şi a luat măsuri pentru a atinge tocmai acele aspecte criticate cel mai mult de utilizatori.