Dezvoltarea unei companii nu este un lucru uşor. Antreprenorii trebuie să ţină cont de numeroşi paşi şi au nevoie de mulţi bani. Şi totuşi, al doilea element ar putea să fie discutabil.
Platforma socială GirlCrew a început cu 60 de dolari. „Nu am plătit pentru spaţiul de birouri, deoarece am lucrat de acasă”, a declarat Pamela Newenham, fondatorul şi unul dintre CEO GirlCrew, pentru CNBC.
Înfiinţată în 2014, platforma GirlCrew le ajută pe femei să-şi găsească prieteni noi în vecinătate, prin participarea la chat-uri online sau stabilirea unor evenimente.
Platforma a fost lansată în Dublin, Irlanda şi are acum 100.000 de membri în peste 45 de oraşe, inclusiv în New York, Melbourne şi Toronto. Când vine vorba de investiţia de 60 de dolari, aceasta a fost canalizată spre crearea de conţinut.
CITEŞTE ŞI: Facebook a cenzurat, pentru nuditate, imaginea unei statui care datează din paleolitic
„Aveam nevoie de ajutor cu conţinutul de divertisment, care să fie distribuit la scară largă şi care să aducă oameni pe site-ul GirlCrew”, a declarat una dintre şefele reţelei sociale. Potrivit lui Newenham, când au început totul, nu aveau cunoştinţe tehnice suficiente sau bani pentru a înfiinţa platforma – astfel încât au mizat pe factorul autodidactic.
„Am învăţat că putem utiliza alte reţele pentru a ne construi ideea şi a testa business-ul şi apoi am început să construim propria platformă”.
De fapt, fetele nu au renunţat la joburile full time, până când nu au ştiut că afacerea lor va avea succes.