Campionatul Mondial de Fotbal 2018 este pe punctul de a începe. Principalul dispozitiv pe care sunt urmărite meciurile este televizorul. Nu e de mirare, astfel, că preţurile acestor produse au crescut în România înainte de Cupa Mondială. Potrivit magazinului online evoMAG, preţul mediu pentru un TV a urcat la 1.800 de lei, de la 1.500 de lei în 2017.
Totodată, compania estimează că în perioada mai-iulie vânzările de televizoare vor creşte cu peste 30%.
„Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne aşteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% faţă de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creştere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorinţa românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante”, a declarat Mihai Pătraşcu, directorul executiv al evoMAG.
Potrivit retailerului, românii sunt interesaţi, înainte de Campionatul Mondial de Fotbal 2018, de televizoare care îndeplinesc cât mai multe dintre următoarele condiţii: permit conectarea wireless la internet, au rezoluţie Full HD sau UHD, o diagonală mai mare de 80 de cm, sunet clar şi puternic şi preţ promoţional.
Festivitatea de deschidere a Campionatul Mondial de Fotbal 2018 va putea fi urmărită pe 14 iunie, la ora 17:30 (a României).