Campionatul Mondial de Fotbal 2018 a început, iar companiile încearcă să profite de pe urma evenimentului sportiv. Vicky Form, un brand de lenjerie intimă pentru femei din Mexic, a anunţat o pereche de chiloţi care vibrează de fiecare dată când la CM 2018 se înscrie un gol. Precizăm din start că nu ştim sigur dacă produsul este sau nu unul real. Ar putea fi vorba despre o campanie de marketing virală, precum „drona-dildo” din 2016.
Produsul are propriul site web, se numeşte Siente el Juego (trad. – „Simte jocul”) şi costă echivalentul a 48 de dolari. Potrivit Vicky Form, în fiecare an 4 milioane de cupluri se despart din cauza fotbalului. Compania vrea să le facă şi pe femei „să simtă” plăcerea oferită de fotbal.
E posibil ca, dacă chiar există, produsul să fie retras, înainte de a ajunge pe piaţă. Oamenii au reacţionat negativ, pe reţelele de socializare online, la anunţul companiei. „Cât de sexist este! Ce idee proastă”, a comentat o utilizatoare de YouTube. Altcineva consideră că reclama la un astfel de produs este „degradantă şi patetică”.
Este posibil ca cei de la Vicky Form să fi fost inspiraţi, în acest caz, de produse anunţate anul trecut de CamSoda. Compania a prezentat atunci jucării sexuale care vibrează în funcţie de evoluţia preţului bitcoin.
Revenind la Campionatul Mondial de Fotbal 2018, acesta va fi câştigat, cel mai probabil, de Spania, potrivit potrivit unor simulări în care a fost folosită inteligenţă artificială.
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare.
Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult