Introdusă mai întâi de Apple, asigurarea „CASCO” pentru smartphone este preluată şi de rivalul Samsung, compania anunţând o nouă metodă de asigurare a telefoanelor Samsung pentru daune accidentale.
Garantată de Allianz Global Assistance, Samsung Mobile Care este o poliţă de asigurare pentru clienţi în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizaţi Samsung, folosind piese originale Samsung.
„Viaţa este imprevizibilă, aşa că la Samsung vrem să oferim clienţilor noştri siguranţă atunci când folosesc dispozitivele mobile. Având un serviciu de reparaţii garantat şi serviciul de relaţii cu clienţii susţinut direct de Samsung, ajutăm la menţinerea funcţionalităţii şi duratei de viaţă a dispozitivelor mobile„, a declarat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service în cadrul Samsung Electronics România.
Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcţionalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliţei lor de asigurare de doi ani.
Tehnicienii autorizaţi Samsung vor efectua reparaţiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate. Pe parcursul procesului de revendicare, clienţii vor comunica direct cu agenţii Samsung şi tehnicieni cu expertiză.
Disponibil contracost, serviciul Samsung Mobile Care poate fi achiziţionat de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil şi are o perioadă iniţială de 14 zile, timp în care cererea trimisă poate fi anulată.
|
Samsung Mobile Care |
Preţ recomandat |
599.99 RON plata în avans pentru cei 2 ani sau 29.99 RON/lună timp de 2 ani |
Franşiză |
369.99 RON |
Daune |
Orice daună accidentală |
Dispozitive compatibile cu programul |
Galaxy S7/ S8/ S8+/ Note8/ Note9/S9/S9+ |
Limita de revendicare |
De două ori pe parcursul a doi ani |
Metodă de plată |
Plată în avans sau lunară |
Perioadă de reflecţie capacitatea de a anula şi de a obţine o rambursare de 100% |
14 zile |
Rezilierea anticipată după perioada de reflecţie |
Rambursare pro-rata |
Perioada de cumpărare după achiziţionarea de smartphone-uri |
30 zile |
Termenul de aşteptare înainte de prima cerere |
0 zile |
Transferabilitate |
Da ( doar la plata în avans) |
„Samsung Mobile Care oferă un serviciu care este competitiv în preţ şi oferă clienţilor noştri servicii de asigurare premium. Vrem să ne asigurăm că toţi utilizatorii noştri îşi folosesc cu drag dispozitivele şi că pot continua să o facă, chiar dacă se mai petrec şi accidente„, a adăugat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service, în cadrul Samsung Electronics România.