Navigarea în linişte a albumelor cu poze este de domeniul trecutului. Facebook permite acum ataşarea unei coloane sonore pentru fiecare poză sau clip video încărcat de utilizatori.
Teoretic, nu este un lucru rău, măsura dând frâu liber creativităţii şi ajutând o mai bună exprimare a stării de spirit avută la momentul respectiv. În practică, tot mai mulţi vor alege să intre pe Facebook cu sunetul oprit.
Măsura se aplică inclusiv postărilor temporare (stories) şi nu presupune deţinerea unei colecţii stufoase de melodii. Totul se face după principiul aplicării stickere-lor, utilizatorii selectând pur şi simplu un sticker muzical. Selecţia de melodii este una predefinită, sunetul redat fiind o secvenţă audio memorabilă şi nu întreaga melodie, utilizatorii având posibilitatea să aleagă exact partea pe care doresc să o folosească.
Tot legat de subiectul muzică, Facebook extinde funcţionalitatea Lip Sync Live. Artiştii care deţin propria pagină de Facebook pot folosi această opţiune pentru a performa în faţa propriilor fani. Pentru a simplifica lucrurile, Facebook adaugă şi versuri în formă text, ajutând spectatorii să cânte după melodie.
Curând, reţeaua de socializare va introduce şi o nouă secţiune de muzică pentru profilurile de utilizator, mult mai interactivă decât versiunea actuală. Utilizatorii vor putea ataşa melodii şi fixa pe cele preferate la vedere pentru oricine vizitează pagina de profil. Cei care interacţionează cu melodia respectivă vor fi întâmpinaţi cu o secvenţă video, conţinând un album de fotografii şi imaginii despre artistul respectiv.