La fel o ca o maşină scumpă, achiziţionarea unui smartphone cu preţ estimat la 1500-2000 lire sterline este strict pentru consumatorii cu multă determinare şi buzunare adânci.
Livrat de cel mai mare producător smartphone din lume, Galaxy F pare că va fi mai mult o demonstraţie tehnologică şi exerciţiu de imagine pentru Samsung, decât un succes veritabil. Preţul foarte ridicat şi volumul de producţie modest nu va permite ca noul smartphone pliabil să ajungă în buzunarele multor utilizatori, iar asta ar putea fi un lucru bun pentru Samsung, Galaxy F fiind întâi de toate un experiment.
Pentru început, Samsung ar urma să livreze aproximativ 1 milion exemplare Galaxy F, repartizate către principalele pieţe de desfacere. Dacă încercarea se dovedeşte a fi un succes, Galaxy F va consolida imaginea Samsung de brand premium în piaţa smartphone. În schimb, dacă recepţia slabă din partea cumpărătorilor sau problemele cu hardware-ul aflat la prima generaţie vor transforma încercarea într-un eşec, Samsung va putea ascunde mai uşor urmele, cu riscuri minime pentru celelalte produse din ofertă.
Potrivit informaţiilor obţinute din surse apropiate companiei, Samsung va modela campania de promovare pentru seria de telefoane Galaxy F astfel încât să adreseze în special cumpărătorii de vârstă mijlocie, în ideea că publicul tânăr nu dispune de venituri suficiente pentru achiziţionarea unui gadget atât de costisitor. Astfel, celor din urmă le rămâne seria Galaxy S10, pregătită de Samsung într-un volum iniţial de lansare estimat la 10 milioane de unităţi. În funcţie de cererea venită din piaţă, este posibil ca Samsung că ajusteze volumul de producţie pentru a asigura stocuri suficiente, chiar şi din modelul Galaxy F.