Telefonul pliabil de la Samsung este probabil cel mai aşteptat dispozitiv mobil din 2019, întrucât acesta va da startul unei noi categorii de produse în întreaga industrie. Compania s-a ferit să vorbească foarte mult despre acesta şi a încercat să îl „ascundă” cât mai mult posibil în cadrul evenimentului de anul trecut în cadrul căruia a vorbit despre ecranul flexibil, însă o reclamă în care apare şi acest dispozitiv a fost lansată din greşeală de divizia Samsung Tailanda.
Reclama în cauză nu este obligatoriu dedicată unui anume model de smartphone, sau modelului de telefon pliabil Galaxy F/Galaxy Flex, ci mai degrabă viitorului tehnologiei şi ceea ce vom putea face în viitorul foarte apropiat cu ajutorul smartphone-urilor. În reclamă apar mai multe smartphone-uri Samsung, precum Galaxy S9, S9+ şi Note9, dar şi câteva telefoane şi tablete care încă nu au fost lansate sau anunţate, cu ecrane complete pe partea din faţă, fără notch sau perforaţie pentru cameră.
Este posibil ca design-ul final al telefonului Galaxy F să nu fie tocmai cel care va ajunge pe piaţă în această primăvară, însă avem o idee destul de clară despre direcţia în care Samsung merge cu dispozitivele sale pliabile. Spre diferenţă de prototipul prezentat anul trecut la San Francisco, modelul din reclamă are un ecran exterior mult mai mare, care acoperă întreaga parte din faţă a dispozitivului, iar rama pare să fi emult mai subţire şi la interior. De asemenea, modelul Galaxy F din clip pare să fie foarte subţire, mai ales dacă îl comparăm cu modelul Royole FlexPai, care nu este tocmai uşor de băgat în buzunar.
Mai sunt doar două săptămâni până la evenimentul de prezentare Galaxy S10 şi Galaxy F, care va avea loc în Europa la Londra. Sperăm să aflăm acolo detalii complete despre primul smartphone pliabil Samsung, cele mai importante detalii fiind performanţa, dimensiunile şi preţul. Acesta din urmă va fi însă cu siguranţă mai degrabă apropiat de 2.000 de euro decât de 1.000 euro. Samsung speră să producă 1 milion de unităţi ale telefonului în 2019. Dacă numărul de unităţi produse ar creşte, modelele următoare ar putea scădea semnificativ în preţ, întrucât costurile producţie ar putea scădea semnificativ.