Magazinul Apple din centrul New York-ului (5th Avenue) este cel mai mare şi cel mai important pentru companie, acesta fiind deschis 24 de ore din 24 în fiecare zi. Se pare însă că arhitectura impresionantă şi tehnologia avansată nu poate proteja un astfel de magazin de natură, mai mulţi gândaci fiind descoperiţi în incinta acestuia. În consecinţă, Apple a anunţat că va închide magazinul pentru câteva ore pentru o dezinsecţie generală, după ce încercările de a opri problema s-au dovedit a fi ineficiente.
Se pare că Apple cunoştea problema despre infestaţia cu ploşniţe, de mai multe săptămâni, însă abia atunci când situaţia a devenit foarte gravă a luat în considerare închiderea temporară a magazinului cel mai important din portofoliul său. Gândacii au fost văzuţi mergând pe mese printre produsele lor premium şi pe hainele angajaţilor. Prima încercare a fost de a îngrădi zonele unde au fost văzuţi gândacii şi de a chema un exterminator pentru o soluţie rapidă, însă infestaţia este mai gravă decât părea iniţial.
În urmă cu aproape 10 ani, magazinul Niketown din New York, unul dintre cele mai importante din portofoliul Nike din lume, s-a confruntat cu o problemă similară, tot cu ploşniţe. Tot în New York, clădiri faimoase precum Empire State Building şi birourile Time Warner au fost închise temporar pentru dezinsecţie în aceeaşi perioadă. Se pare că New York-ul este pe locul şase în cadrul SUA pentru probleme cu astfel de gândaci.
Cel mai probabil, Apple va rezolva acest „bug” fără să fie necesară lansarea unui update de software, însă imaginea imaculată a magazinelor sale va avea probabil de suferit, în ciuda faptului că ploşniţele nu sunt atrase de medii murdare, ci mai degrabă de căldură şi lipsa de oxigen.