Parcursul lui Samsung Galaxy Fold putea semăna destul de mult cu cel la modelului Note7, dacă produsul ajungea în mâinile publicului fără ca problemele apărute să fie corectate. Sigur, ecranul defectat prematur ar fi rănit doar orgoliul cumpărătorilor care au plătit aproape 2000 de euro pe un smartphone netestat în lumea reală, însă lovitura de imagine pentru Samsung ar fi dificil de remediat mai târziu.
Simţind „pericolul”, Samsung informează acum reprezentanţii publicaţiilor care au primit telefoane Galaxy Fold cadou, cu scopul de a fi testate şi prezentate la review, că trebuie să le returneze. Explicaţia oferită este că inginerii Samsung desfăşoară o analiză amănunţită pentru identificarea problemelor apărute la nivelul ecranului, inspectarea tuturor dispozitivelor folosite până acum de persoane reale fiind esenţială pentru obţinerea unui rezultat concludent. Numai că nu toate exemplarele Galaxy Fold trimise jurnaliştilor s-au defectat, sau prezintă semne evidente de uzură prematură.
Transformată într-un fiasco, lansarea Galaxy Fold a fost oprită brusc după ce anduranţa ecranului pliabil a fost pusă la încercare de utilizatori neiniţiaţi, care le-au folosit fără a ţine cont de eventuale limitări ale tehnologiilor actuale.
În ciuda măsurilor luate până acum pentru limitarea pagubelor la partea de imagine, Samsung nu anulează pre-comenzile primite până acum, oficialii companiei precizând că vor informa cumpărătorii despre noua dată de lansare în următoarele două săptămâni.