Samsung crede că modul în care utilizăm telefoanele mobile are şansa de a afecta modul în care consumăm conţinut video şi foto permanent, aşa că lansează un nou concept de televizor, care poate fi poziţionat fie vertical, fie orizontal, după preferinţele utilizatorilor. Compania spune că acesta este special creat pentru publicul tânăr, obişnuit să consume conţinut video vertical, în ciuda faptului că preţul sugerează că este mai degrabă orientat către influenceri cu mulţi bani.
Producătorul sud coreean a lansat în ţara-mamă un nou televizor QLED numit Samsung Sero. Acesta este un televizor cu diagonală de 43” care integrează câteva funcţii smart preluate de la smartphone-uri. Este vorba despre un modul NFC pentru conectare rapidă la un telefon mobil, suport pentru asistentul virtual Bixby şi microfoane integrate, însă vine la pachet şi cu o serie de funcţii „home cinema” precum difuzoare 4.1 de 60 W. Televizorul vine pe un suport care permite orientarea atât în mot portret, cât şi în mod „peisaj”.
Ideea este ca Sero să fie folosit pentru redarea de conţinut de pe telefon prin tehnologii wireless, ecranul mai mare fiind mai confortabil de folosit acasă decât cel mic pe care îl poţi ţine în buzunar. Conform Jang Hee Han, preşedintele diviziei de display-uri din cadrul Samsung Electronics, „Samsung va continua să introducă ecrane care respectă gusturile personale ale consumatorilor”. Această declaraţie face probabil referire la faptul că mulţi creatori de conţinut critică modul în care mulţi utilizatori de smartphone-uri filmează, ţinând telefonul vertical şi nu orizontal.
Din păcate însă, sunt foarte slabe şanse ca publicul „millenial” să îşi permită un astfel de televizor în viitorul apropiuat. La 18,9 milioane de won, adică aproximativ 16.300 de dolari americani, Samsung Sero pare să fie mai degrabă un obiect de lux.