Samsung a lansat, în Marea Britanie și SUA, The Sero, un televizor vertical pe care l-a prezentat în ianuarie la CES 2020 și care țintește utilizatorii de rețele de socializare.
Ecranul televizorului poate fi rotit atunci când utilizatorii doresc să urmărească, de exemplu, conținut de pe TikTok, Snapchat sau Instagram. Dispozitivul poate fi rotit automat, din telecomandă, prin comenzi vocale sau prin intermediul aplicației SmartThings.
Display-ul, compatibil cu standardul HDR10+, folosește tehnologie QLED (rezoluție 3.840 x 2.160 pixeli) și utilizează algoritmi de inteligență artificială pentru a face upscale pentru conținut la rezoluție 4K.
Când nu este utilizat, acest televizor vertical poate fi utilizat pe post de ramă foto de mari dimensiuni. Utilizatorii pot folosi, printre altele, 50 de imagini de fundal oferite de Samsung.
Poate fi utilizată, atunci când televizorul este în poziție orizontală, funcția Ambient Mode +, care afișează informații utile, precum meteo, știri sau imagini și decoruri.
Televizorul poate face mirroring de pe smartphone-uri compatibile Samsung prin simpla atingere a cadrului său cu telefonul. The Sero se va roti automat în poziția telefonului, verticală sau orizontală.
Televizorul este echipat cu difuzoare frontale de 60W (RMS), incluse în suport, și este disponibil, într-o singură variantă, de 43”, la prețul de 2.000 de dolari.
CITEȘTE ȘI:
Terrace este un televizor QLED 4K pentru exterior
Noul televizor 4K OLED de 48 inch, pregătit de LG, ar putea fi un excelent monitor pentru gaming