Prins la mijlocul restricțiilor de circulație și carantină împotriva COVID-19, Waze încearcă acum să se reinventeze, devenind și mai atractiv de folosit în călătoriile cu autoturismul personal.
Google actualizează aplicația Waze cu o schemă de culori mai intense și un nou set de avatar-uri, Moods, prin intermediul cărora utilizatorii vor putea să-și exprime starea de spirit în timpul călătoriilor de zi cu zi. Printre zecile de selecții disponibile se numără happy, adventurous și „zombified”.
Aplicația pentru mobil se alege și cu un nou logo, ajustat cu un aspect ceva mai minimalist. Noua imagine de brand vine cu un set de caractere modificat și paletă de culori ceva mai vibrante, care se extinde și asupra animațiilor de la secțiunea Moods și site-ul platformei de navigație.
În ultimele luni, Google a adăugat serviciului Waze mai multe îmbunătățiri considerate folositoare în contextul pandemiei COVID-19, cum ar fi marcaje pentru centrele de testare și distribuție a ajutoarelor alimentare.
Nu neapărat legat de actuala criză globală, Google a adăugat în versiune beta și o nouă funcție de asistență la selectarea benzilor de circulație. Disponibil deocamdată doar în anumite regiuni ale lumii, acest ajutor ar trebui să prevină ratarea intersecțiilor importante, cum sunt punctele de ieșire de pe autostrăzi. Practic, fiecare drum în parte ar trebui să fie recunoscut cu numărul total de benzi pe care îl are, iar fiecare trebuie marcată corespunzător, în funcție de regulile de circulație. Pot exista intersecții în care există bandă dedicată de viraj la stânga, sau bandă pentru viraj la dreapta, sau benzi multiple pentru astfel de schimbări de direcție.
În timpul navigării prin intermediul Waze cu noua capabilitate activă, atunci când vei primi notificare de schimbare de direcției de mers, vei putea vedea deasupra și banda pe care trebuie să te încadrezi.