Amazon a intrat pe piața dispozitivelor purtabile pentru fitness după ce a lansat Halo. Brățara va concura cu produsele oferite de companii precum Apple, Samsung sau Fitbit.
Halo nu are display, dar include o gamă largă de senzori care înregistrează activitatea, somnul, procentul de grăsime corporală, temperatura, pulsul sau starea de spirit a utilizatorilor.
Citește și: Fitbit anunță ceasurile Sense și Versa 3, alături de brățara Inspire 2
Pentru a analiza starea de spirit a purtătorilor, brățara ascultă vocea acestora, prin intermediul unui microfon, pentru a detecta schimbările de ton. Amazon susține că nu analizează ceea ce spune utilizatorul, ci doar tonul vocii.
Această caracteristică poate fi oprită din aplicație.
Estimarea pentru procentul de grăsime și greutate se face folosind camera smartphone-ului la care este conectat dispozitivul. Compania promite că aceste informații rămân pe telefon și nu sunt încărcate în cloud decât pentru foarte puțin timp, criptate, pentru a fi procesate.
Brățara de fitness va costa 100 de dolari, iar abonamentul la aplicația Halo va avea prețul de 4 dolari pe lună, potrivit Reuters.
Halo este rezistentă la apă și are o autonomie a bateriei de până la 7 zile.
Citește și: Xiaomi Mi Smart Band 5 review: dovada că se poate „și ieftin și bun”
Industria dispozitivelor purtabile este dominată de Apple, care are o cotă de piață de 29,3%, potrivit firmei de cercetare a pieței IDC. Piața este una aglomerată, iar pe ea activează toți marii producători de smartphone-uri.
Google vrea, de asemenea, o parte. Compania a a anunțat, în noiembrie 2019, că va cumpăra Fitbit pentru 2,1 miliarde de dolari. Tranzacția nu a primit, însă, încă undă verde de la autoritățile antitrust.
Foto: Amazon