Fossil si-a făcut intrarea în piața accesoriilor smart fără a renunța la eticheta de brand asociat cu ceasuri de lux, reușind să combine tehnologii vechi și noi în produse smartwatch cu adevărat creative, chiar dacă lipsite de anumite dotări importante cum ar fi conexiunea LTE.
Recomandate prin durata foarte mare de utilizare obţinută cu fiecare încărcare a bateriei, modele hibride precum Fossil Hybrid HR sunt mai degrabă soluții de compromis gândite pentru a da banalului ceas de mână și alte funcții care țin de tehnologia modernă.
Dacă primul include braţe fizice pentru funcţia de indicare a orei şi ecran e-ink pe fundal, cu rolul de a face posibile funcţiile mai avansate, noul gadget identificat cu numele de model C1NF1 pare să fie un smartwatch în toată puterea cuvântului, prevăzut cu acces la internet prin conexiune LTE și WiFi.
Păstrând etichetarea folosită până acum, noua familie de produse s-ar putea numi Fossil Gen 6 și include cel puțin un smartwatch cu LTE.
Fossil Group, unul dintre cei mai de succes producători de ceasuri inteligente cu Wear OS, a acceptat anul trecut să cedeze pentru suma de 40 de milioane dolari mare parte din drepturile de proprietate intelectuală, plus divizia R&D unde sunt create produsele smartwatch. Noul partener, Google, probabil că va susține o și mai bună integrare cu platforma Wear OS.
Echipate cu suport LTE și motorizate de noul chipset Snapdragon Wear 4100, smartwatch-urile Fossil probabil că vor ajunge mai ușor în ofertele cu abonament ale operatorilor de telefonie mobilă, crescând vânzările companiei producătoare.